Pagina's

donderdag 20 september 2012

Update

Sorry al lange tijd niets van me laten horen omdat ik erg druk ben met de slaapkamers van mijn meiden. Maar langzaamaan wordt het steeds leuker. Het begint vorm te krijgen maar het is zeker nog niet af. De kamer is geverfd, de kast is opnieuw geverfd en ik ben bezig met verschillende leuke "hebbedingen" voor in haar kamer.
Vandaag ben ik bezig geweest met een bord te maken voor allerlei foto's en de zonnebrillen.

 Dit zijn de kleuren die de kamer een beetje krijgt.

Het begin van het bord. Rechts is het gedeelte voor de zonnebrillen en links wordt voor de foto's.

Dit is hem dan uiteindelijk geworden. Leuk toch!

Verder ook de kast een nieuw likje verf gegeven:

Een lapje dat klaar ligt om kussen te worden

En zo gaan we nog even door. Verder ben ik nog bezig met het haken van een mandje wat ik zag bij  
Silly old suitcase, een van mijn favoriete blogs. Daar later meer over.

Maar al met al blijf ik jullie wel volgen hoor. Maar soms is het wat moeilijker om het te combineren. 
TOT SNEL!




9 opmerkingen:

  1. Ziet er gaaf uit!! Leuke kast ook!!!

    Succes met de laatste klusjes...hihi.

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je lekker druk voor de meiden,het wordt vast een hele gezellige kamer met wat ik er al van zie,leuke stofjes en kleuren,
    grappig zo'n kastje hadden onze kinderen vroeger ook op de babykamer, alleen zitten de spijltjes in het bovenste gedeelte van deur,van hetzelfde een klein bedje met spijltjes wat later met 2 grote zijplanken verbouwd kon worden tot groot bed,de andere delen die over bleven daar kon je met bijgeleverde pootjes een lectuurstandaard van maken,tja.....en nu staat dat alles op zolder en is inmiddels 43 jaar oud.
    In de tijd dat kleinkinderen geboren werden wilden de a.s. ouders een antieke babykamer met meidenkast,commode met laden etc.
    Zou het wel leuk gevonden hebben wanneer dochterlief de meubeltjes van haar babykamer gebruikt zou hebben,ik keek daar toen al doorheen hoe mooi het zou worden door te verven....maar helaas dat werd 'm niet.
    Maar ik bewaar het hele spul gewoon op zolder.....wie weet hebben straks kleinzoon of kleindochter wel interesse....

    Veel succes met alles,ben heel benieuwd naar het eind resultaat:-)

    Lieve groeten,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey wat een leuke kleurtjes en stofjes! Mooi die borden en kussen wordt ook super. leuk weer wat van je creativiteit te zien! Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you for visiting me...your pretty board is lovely...the fabrics are stunning. I love your blog...I have been meeting so many nice Dutch blogging friends lately...you are all the sweetest! I will be visiting your country in Spring..can't wait!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zalig he zorgen voor de inrichting , het ziet er veelbelovend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie stofjes!!! 't wordt precies allemaal heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De stofjes zien er al mooi uit en zachte kleurtjes, echt meisjesachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie bloemenstofjes heb je gekocht voor je dochters kamer! En wat een mooie kleur heeft de kast die je voor haar geverfd hebt, echt een plaatje geworden! En het bord is vast ook een succes voor je dochter! Ben benieuwd naar het totaal plaatje, succes er mee. hartelijke groetjes, Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen