Pagina's

zondag 25 maart 2012

Wat een heerlijk weer! Ook zo genoten?

Ik zou nog laten weten wat ik op het rokje van mijn dochter had bedacht....
Heb een simpel wit shirtje gekocht bij mijn favoriete winkel de HEMA en daar zocht ik een leuke applicatie bij uit die ik bestelde bij http://www.vanikke.nl/ daar hebben ze echt zulke leuke applicaties. 


Verder dit weekend een super mooie tak gehad van een vriendin. Haar man had wat gesnoeid en hield daar deze mooie magnolia-tak aan over. Die staat nu te pronken in onze kamer.


Veder wat gehaakt op deze dag  terwijl dochter no 2 haar paspop voorzag van een nieuw ontwerp.

Heerlijk zo'n Lazy-Sunday!











 

2 opmerkingen:

  1. wow, je hebt er een heel leuk setje van gemaakt. Leuk dat je dochter ook al zo creatief is. Zie haar op de achtergrond ijverig knippen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk setje is het zo geworden....dochter 2 heeft haar creativiteit dus niet van een vreemde ;)

    fijne avond

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen