Pagina's

woensdag 8 juni 2011

Hier begon mijn verslaving mee....






Nou hier is het dus mee begonnen. Niet dat ik het klein aanpak nee, het moest groots! Maar ik ben er nog steeds mee bezig en het wordt een deken voor op het bed van mijn dochter. Maar ik kan het niet nalaten om ook af en toe wat anders tussendoor te doen. Maar het project loopt nog steeds, ik hou jullie op de hoogte.

Overigens baal ik er nu van dat ik alles met de hand aan elkaar heb gemaakt en ik had dus beter de keuze kunnen maken om het aan elkaar te haken......maarja al doende leert men!

6 opmerkingen:

  1. Zo, je bent inderdaad met een groot werkstuk begonnen. Mooi!
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En weet je wat het voordeel van dit haakwerk is omdat je het lapje voor lapje haakt...
    Het in je tas niet zo'n groot bezwaai is, zodat je het overal mee naar toe kan nemen om wat te haken.

    En het hoeft vast niet in een paar maanden af te zijn, je dochter kan er niet uitgroeien;-), van welke leeftijd nou ook.....dit sprei/deken past bij elke leeftijd!

    Fijne dag en liefs!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat ken ik, dat je later op andere blogs leert dat je deze Grannies ook gelijk aan elkaar kunt maken. Maar hij wordt wel erg mooi en heeft erge leuke, vrolijke kleuren! Een echt meidensprei! Daar zal je dochter straks maar wat trots op zijn en vele jaren plezier van hebben!
    Groetjes van Joyce van JOY's Little Factory.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super zeg! Ik ben ook bezig aan een deken... ik ga de vierkantjes meteen aan elkaar haken hoor. Een keer een sjaal van vierkantjes later nog aan elkaar moeten naaien, PFF!
    Groetjes, Esther.
    (http://happyinred.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen