Pagina's

zondag 13 april 2014

Sloophout

Sloophout al la "Piet-Hein-Eek" ik vind het geweldig!
**
De keuken heb ik net opnieuw geschilderd, alles is net een tint lichter. Zeker nu het voorjaar zich zo laat zien krijg ik steeds meer zin in lichte kleuren in huis. Mijn keuken transformeerde zich van donker taupe naar mooi zacht blauw met vooral veel wit. Ik gebruikte van Painting de past de kleur Eucalyptus.

Toch miste ik iets hier, wat gezelligheid......aan de rechterkant is nog een muur daar hing een soort van prikbord maar ook in een erg donkere taupe kleur. Weer kwam dat sloophout in mijn hoofd. Ben op pad gegaan en kocht planken........zagen er niet uit. Maar in mijn hoofd werd het super!
Ik ben gaan schuren, schuren, schuren en er kwamen echt mooie planken te voorschijn. Toch wilde ik niet alles dezelfde kleur. Een aantal planken verfden ik met Painting de Past. Sommige werden de blauwe kleur van de keuken en andere kregen antiek groen. Weer werden ze geschuurd en ik vond het steeds mooier. Daarna zaagde ik ze met een afkortzaag op de juiste lengte totdat er een mooi plaatje ontstond.


De planken heb ik zorgvuldig op een houten plaat geschroefd via de achterzijde. Nu hangt het aan de muur en ben echt super trots. Zo mooi.


Het enige wat nog ontbreekt zijn de "marktkraam-klemmen" deze heb ik nog niet kunnen vinden maar dat komt vast nog wel. Maar ik ben in ieder geval blij met mijn kleine metamorfose in de keuken.

**

Een hele fijne zondag voor jullie allen.





9 opmerkingen:

  1. Super gedaan zeg, ziet er geweldig uit, en goed idee met de planken;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat gaaf! Ik hou heel erg van sloophout, maar ik heb nog nooit geschikt sloophout gevonden! Dit is helemaal super! Creatief! Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,
    Wat een leuke blog heb je hier!
    Ik heb je genomineerd voor de Liebster-Award.
    Voor meer info kun je terecht op http://annescrochetpalace.blogspot.be/2015/03/genomineerd-voor-de-liebser-award.html.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. LEUKE BLOGJE, BEN NA EEN PAAR MAANDEN WEER TERUG IN BLOGLAND, AND BEN GAAN KIJKEN,IK VOLG BLOGJES DAT TE MAKEN HEBBEN MET HAKEN, KOKEN, FOTOGRAFIE, EN LEUKE MOMENTEN VAN HET LEVEN, KIJK NAAR OM MEER TE GAAN BEZOEKEN...GROETJES.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. LEUKE BLOGJE, BEN NA EEN PAAR MAANDEN WEER TERUG IN BLOGLAND, AND BEN GAAN KIJKEN,IK VOLG BLOGJES DAT TE MAKEN HEBBEN MET HAKEN, KOKEN, FOTOGRAFIE, EN LEUKE MOMENTEN VAN HET LEVEN, KIJK NAAR OM MEER TE GAAN BEZOEKEN...GROETJES.

    BeantwoordenVerwijderen